Un prucessu di 200 000 fumatori hà dimustratu chì e-cigarettes riduce u risicu di malatia di u cori di 34%

Un novu studiu in a rivista cardiovascular Circulation mostra chì i fumatori di sigarette chì cambianu sanu sanu à e-cigarettes reducenu u so risicu di malatia di u cori di 34 per centu.Un altru studiu, publicatu nantu à u situ web internaziunale di a salute Cochrane da l'Università di Oxford è Auckland è l'Università Queen Mary di Londra in cullaburazione cù l'Istitutu Naziunale di Ricerca di Salute è Cancer Research UK, hà ancu cunclusu chì e-cigarettes eranu più sicure è più efficaci cà i metudi di cessazione di fumà. cum'è a terapia di nicosubstitution.

Sicondu un novu studiu publicatu in u International Journal of Cardiology Circulation, dopu avè analizatu i dati di 32 000 adulti di tabacco è cumminendu dati nantu àe-cigaretteè utilizatori tradiziunali di cigarette cù tassi di malatie di u cori, Ci era un ligame chjaru trà l'usu tradiziunale di sigarette è a malatia di u cori, cù un risicu 1,8 volte più altu cumparatu cù i non-fumatori, mentri ùn ci era micca un ligame chjaru trà l'usu di e-cigarette è a malatia di u cori.

Un altru studiu in l'articulu hà cullucatu dati da 175 546 i rispondenti di i Stati Uniti chì anu participatu à l'Encuesta Naziunale di Intervista di Salute annuali trà 2014 è 2019. L'analisi hà ancu truvatu chì l'usu di e-cigarette ùn hà micca aumentatu u risicu di malatie cardiaca.Diane Caruan, currispundente internu per International vaping News, hà revelatu un studiu intitulatu "Disturbi di l'usu di u tabacco è a salute cardiovascular", chì hà truvatu chì smette di fumà o utilizendu cumplettamente e-cigarettes puderia invierte l'incidenza di a malatia cardiovascular aguda è cronica relativamente rapidamente.I fumatori chì anu cambiatu cumplettamente à e-cigarettes anu riduciutu u so risicu di malatia di u cori di 34 per centu.

In un studiu cumunu da l'Università di Oxford, Auckland è l'Università Queen Mary di Londra, è ancu di l'Istituti Naziunali di Salute è Cancer Research UK, U documentu di ricerca "Sigarette elettroniche per a cessazione di fumà", publicatu in Cochrane, un situ web internaziunale per accademichi di salute, sistematicamente investigatu a quistione di l'efficacità, a tolleranza è a sicurità di e-cigarettes in aiutà i fumatori à ottene a cessazione à longu andà.

U documentu includeu 78 studii completati cù sughjetti 22,052 è hà realizatu 40 prucessi randomizzati è 38 prucessi non-randomized.Da u studiu, ci hè una evidenza significativa chì quelli randomizzati à a terapia di e-cigarette di nicotina anu tassi di cessazione significativamente più altu ch'è quelli randomizzati à a terapia di sustituzione di nicotina (RR 1.63, 95% CI 1.30 à 2.04; I squared = 10%; 6 studii, 2378). sughjetti);I dati di studii non randomizzati sò coerenti cù i dati di studii randomizzati chì mostranu tassi di cessazione più altu cù e-cigarettes.

I circadori anu dettu chì ùn ci era micca evidenza di dannu seriu da a nicotinae-cigarettesdurante u prucessu, chì hà avutu un tassu di smettu più altu ch'è a terapia di rimpiazzamentu di nicotina è eranu efficaci à aiutà i fumatori à abbandunà per almenu sei mesi.

Riferimenti Diane Caruana.Studiu: Passà da u fumu à u vaping riduce u risicu di malatie cardiaca di 34%.Circulazione, 2022

Hartmann-Boyce J;Lindson N;Butler AR, et al.Sigarette elettroniche per a cessazione di fumà.Biblioteca Cochrane, 2022
Wotofo Skuare 6000 Puffs Vapes ricaricabili Disposable_yyt


Tempu di Postu: Dec-09-2022