L'esperti australiani chjamanu per passà à e-cigarettes per smette di fumà

Cum'è a riduzzione di dannie-cigaretteshè statu cunfirmatu è ricunnisciutu da più studii, un duttore australianu ben cunnisciutu recentemente hà dichjaratu chì u cambiamentu da u fumu à e-cigarettes hè u modu più efficau per smette di fumà.À u listessu tempu, u Surgeon General di i Stati Uniti hà lanciatu una iniziativa per riduce a misinformazione sanitaria.Parechje università in i Stati Uniti anu scrittu inseme un documentu dumandendu à i CDC (Centri per u Controlu è a Prevenzione di Malattie) per ridefinisce e-cigarettes è riduce i malintesi di i media è publichi nantu à e-cigarettes.sapè.
Ricertamenti, u duttore Colin Mendelsohn, un medico generale australianu ben cunnisciutu è investigatore anti-fumu, hà riiteratu l'efficacità die-cigarettesper a cessazione di fumà.Cum'è un fermu quitter, u duttore Colin hà ancu scrittu un libru per ricumandà i metudi di cessazione di fumà à i fumatori.In u libru Stop Smoking Start Vaping: The Healthy Truth About Vaping, u duttore Colin hà dettu chì u risicu di cancru da u fumu hè 200 volte più grande di u risicu di cancru da l'usu di e-cigarettes.Inoltre, in u so ultimu articulu, attraversu l'analisi di dati, u duttore Colin hà truvatu chì in i paesi chì sustenenu e-cigarettes, a rata di cessazione di u fumu aumentava da 2 à 3 volte, è u numeru di fumatori hè assai ridutta.

novu 20a

Dr Colin crede chì u Cancer Australia hà bisognu di rivalutà a so pusizioni è includee-cigarettesin tutti i trattamenti di cessazione di fumà, cum'è hè statu fattu da l'urganisazioni sanitarie in u Regnu Unitu è ​​​​a Nova Zelanda.
L'attuale preoccupazione publica circae-cigarettesderiva da una falsa propaganda da i media è l'urganisazioni sanitarie.Ricertamenti, un articulu editoriale publicatu cumunamenti da l'Università di Harvard, l'Università di Georgetown, l'Università di Michigan, Ann Arbor, l'Università Statale di Pennsylvania, etc. L'Ufficiale di Salute Pùbblica di i Stati Uniti hà bisognu di Currezzione di E-cigarette Salute Misinformazione indica chì u CDC (Centers for Disease Control). è Prevenzione) ponu distingue e forme di vaping chì cuntenenu solu nicotina da quelli chì cuntenenu THC emettendu una nova definizione di e-cigarettes, perchè solu l'ultime pò purtà à una ferita pulmonale assuciata à u vaping o à l'usu di i prudutti.
L'articulu spiega perchè vaping hè cunnisciutu com'è a fonte di a malatia EVALI.EVALI hè una malatia pulmonaria chì hà causatu malatie gravi è morte prematura in parechje persone in America di u Nordu in 2019-2020.Hè stata urigginariamente tichjata "Vaping-Associated Pulmonary Disease" (VAPI), ma "vaping" hè stata dopu aghjunta à u titulu da u CDC è ùn hè mai stata rivista.Questu hà ancu un impattu nantu à a nutizia è porta à una percepzione distorta di i cunsumatori di i risichi di vaping di nicotina.
L'urganisazioni prufessiunali ùn anu micca una definizione rigurosa di a nomenclatura di e-cigarettes, è sottu à qualchi guida pocu chjaru, u publicu hè cunfusu annantu à i so risichi.Dunque, l'articulu ricumandemu chì i CDC è i funzionari di salute publica ridefininue-cigaretteschjaramente, è ammette chì a causa di mancanza di causalità Ragionable, oltri falsi propaganda causatu da evidenza insufficient, pò cuntribuisce à u sviluppu-longu termine di salute publica.
Riferimenti Michael F. Pesko, K. Michael Cummings, Clifford E. Douglas, et al.L'ufficiali di a Salute Pùbblica di i Stati Uniti anu bisognu di correggerà a misinformazione di a salute di e-cigarette.Addiction, 2022


Tempu di Postu: Feb-28-2023