L'esperti dentali di parechji paesi cunfirmanu chì l'ambiente parodontale hè statu migliuratu dopu chì i fumatori anu cambiatu à sigarette elettroniche.

Recentemente, un numeru di esperti dentali britannici anu publicatu un articulu in a rivista dentale "Dental Clinical Experimental Research", chì indicanu chì e-cigarettes ùn causanu micca i denti gialli, è i fumatori cambianu àe-cigarettespò migliurà efficacemente l'ambiente orale.

novu 25a
Figura: U documentu hè statu publicatu in "Dental Clinical Experimental Research"

Sicondu l'analisi di a carta, 27 studii in u mondu cunfirmanu sta cunclusione.À mezu à elli, u catramu pruduciutu quandu sigarette brusgiate pò "causà cambiamenti drammatici in u culore di i denti", è ci sò 11 composti di tintura in u fumu di sigaretta chì cuntinueghjanu à dannà l'esmalte di i denti è aggravate i denti gialli.Ancu i fumatori cambianu a so dentiera inutilmente.

In cuntrastu, tutte e evidenza cunfirmanu chìe-cigarettesanu livelli significativamente più bassi di tintura di denti cà i sigaretti."Perchè e-cigarettes ùn brusgianu, ùn pruducenu micca e particelle macchiate in u fumu di sigaretta, cusì ùn dannu micca eccessivamente l'smaltu di i denti è diventanu i denti gialli.E-cigarettes anu pocu effettu nantu à i materiali di dentiere cum'è i composti di resina ".L'autore hà dettu in u documentu di ricerca hà scrittu in.

In più di avè menu impattu nantu à u culore di i denti, assai studii in l'ultimi anni anu cunfirmatu chì u risicu di a malatia periodontal in l'utilizatori di e-cigarette hè assai più bassu di quellu di i fumatori.Dopu chì i fumatori passanu à e-cigarettes, l'ambiente orale serà megliurà in modu efficace.In u marzu di u 2023, un studiu publicatu da l'Università di Tecnulugia di Qilu (Accademia di Scienze di Shandong) hà dimustratu chì, cumparatu cù e sigarette, e-cigarettes sò menu dannusu à a salute orale di i fumatori, è ponu esse menu prubabile di causà malatie orali periodontali.Sottu à a stessa cuncentrazione di nicotina, u tassu di apoptosi di e cellule epiteliali gengivali umane esposte à u condensatu di fume di sigaretta era 26,97%, chì era 2,15 volte quellu disigarette elettroniche.

Philip M. Preshaw, unu di l'autori di u studiu è u decanu di a Scola di Odontoiatria in l'Università di Dundee, hà dettu in 2019 chì e-cigarettes ponu esse aduprate per u trattamentu di e malatie orali: "U più è più evidenza mostra chìe-cigarettespò aiutà i fumatori à smette di fumà in modu efficace, mentre chì Per i fumatori cù a malatia parodontale, smette di fumà pò migliurà a so salute orale da almenu 30% ".In un documentu di ricerca publicatu in u 2019, hà suggeritu chì i dentisti furniscenu e-cigarettes à i fumatori cù parodontite, in modu chì migliurà u so successu in smette di fumà.

"Speremu chì i dentisti ponu abbandunà i so preghjudizii è amparà più nantu à e-cigarettes, in particulare l'impattu pusitivu di e-cigarettes nantu à a salute orale di i fumatori".L'espertu dentale britannicu R. Holliday hà dettu: "Perchè a maiò parte di i pazienti cù malatie orali Dighjà un fumatore, sè sì un dentista è u vostru paziente fumatore vole adupràe-cigarettescum'è un aiutu per smette di fumà, per piacè ùn l'impedisce micca ".


Tempu di post: Apr-11-2023