Hong Kong sta cunsiderendu a ripresa di u cummerciu di transitu di e-cigarettes è pò revocà a prohibizione pertinente

Qualchi ghjorni fà, secondu i raporti di i media di Hong Kong, a Regione Amministrativa Speciale di Hong Kong di u mo paese pò rinuvà a pruibizione di a riesportazione die-cigarettesè altri prudutti di tabacco riscaldatu per terra è mare à a fine di questu annu, in modu di prumove a crescita economica ligata.

Un insider hà revelatu: Data u valore ecunomicu di a riesportazione, l'alti funzionari di a Regione Amministrativa Speciale di Hong Kong stanu cunsiderà mudificà a pruibizione per permetterà novi prudutti di tabacco cum'è e-cigarettes è sigarette riscaldate per esse riesportate attraversu Hong Kong per terra. è mare.

Ma un ecunomista hà avvistatu u luni chì a mossa dannu a credibilità di e municipalità s'ellu si rinviavanu in u so impegnu à frenà l'usu di tabacco è debilitatu a prumuzione di a salute publica.

Sicondu l'Ordinanza Smoking 2021, chì hè stata rivista in Hong Kong l'annu passatu è hè entrata in vigore u 30 d'aprile di questu annu, Hong Kong pruibisce completamente a vendita, a fabricazione, l'impurtazione è a prumuzione di novi prudutti di tabacco cum'è e-cigarettes è tabacco riscaldatu. prudutti.I trasgressori affrontanu ammende finu à HK $ 50,000 è pene di prigiò finu à sei mesi, ma i cunsumatori sò sempre permessi di utilizà prudutti di vaping.

L'Ordinanza Smoking 2021 pruibisce ancu u trasbordu di novi prudutti di tabacco per camion o nave à l'oltremare via Hong Kong, eccettu per i carichi di trasbordu aereu è i carichi di transitu lasciati in aerei o navi.

Prima di a pruibizione, Hong Kong era u puntu di trasbordamentu principale per l'esportazione di prudutti domestici di vaping.Più di 95% di a produzzione di e-cigarettes in u mondu è i prudutti venenu da a Cina, è u 70% di e-cigarettes Chine venenu da Shenzhen.In u passatu, 40% di ue-cigarettesesportati da Shenzhen sò stati spediti da Shenzhen à Hong Kong, è dopu mandati à u mondu da Hong Kong.

A cunsiguenza di a pruibizione hè chì i pruduttori di e-cigarette anu da reindirizzà l'esportazioni, risultatu in un severu calamentu di l'esportazioni di carichi di Hong Kong.Un sondaghju mostra chì 330 000 tunnellate di carichi aerei sò affettati da a pruibizione ogni annu, perdendu circa 10% di l'esportazioni aeree annuali di Hong Kong, è u valore di e riesportazioni affettate da a prohibizione hè stimatu di più di 120 miliardi di yuan.L'Associazione di spedizionieri è di logistica di Hong Kong hà dettu chì a pruibizione avia "stufatu l'ambiente per l'industria di logistica di trasportu è hà impactatu negativamente a vita di i so impiegati".

Hè stimatu chì u rilassamentu di a pruibizione di u cummerciu di transitu die-cigaretteshè previstu di purtà miliardi di dollari in entrate fiscali è fiscali à e casse di u guvernu di Hong Kong ogni annu.

 新闻6a

Yi Zhiming, Membru di u Cunsigliu Legislativu di a Regione Amministrativa Speciale Hong Kong di a Cina

Yi Zhiming, un legislatore chì hà fattu lobby per allevà a prohibizione, hà dettu chì l'emendamenti à a lege puderianu include l'autorizazione di a riesportazione di i prudutti di vaping per mare è per aria, postu chì ci sò avà sistemi di sicurezza logistica in piazza per impediscenu i prudutti di flussu in e cità.

Ellu disse: "L'Autorità di l'Aeroportu opera un parcu logisticu in Dongguan cum'è un puntu di cuntrollu cumuni per u trasportu di carichi.Lanciarà una rete di sicurezza enorme per bluccà.Quandu a carica ghjunghje à l'aeroportu di Hong Kong, a carica di transitu serà caricata nantu à l'aviò per a riesportazione ".

"In precedenza, u guvernu era preoccupatu per u risicu di i prudutti di vaping chì scorrivanu in a cumunità.Avà, stu novu sistema di sicurità pò chjappà i loopholes in u trasferimentu di i prudutti, cusì hè sicuru di cambià a lege ".Ellu disse.


Tempu di pubblicazione: 24-oct-2022