Cumu l'e-cigarettes affettanu a salute orale?L'ultime ricerche furnisce risposte

Alitu cattivu, denti gialli, gengive sanguinanti, cancro orale... Mentre i fumatori chinesi soffrenu sempre di diversi prublemi orali causati da i sigaretti, i fumatori tedeschi anu pigliatu u primu postu per truvà modi per migliurà.Un documentu recente publicatu in a rivista medica autoritariu "Clinical Oral Investigations" indica chì e-cigarettes sò assai menu dannusu à a salute parodontale cà i sigaretti, è i fumatori ponu efficacemente riduce u dannu cambiendu à.e-cigarettes.

novu 44a

U documentu hè statu publicatu in Clinical Oral Investigations

Questu hè un studiu iniziatu da l'Università di Mainz in Germania, chì hà analizatu più di 900 documenti cunnessi da u mondu in l'ultimi 16 anni.I risultati anu dimustratu chì e-cigarettes anu avutu effetti negativi significativamente menu menu cà i sigaretti nantu à ogni indicatore chjave chì riflette a salute parodontale.

Pigliate l'indicatore core BoP cum'è un esempiu: un BoP pusitivu significa soffrenu di gingivitis o di malatia parodontale.U studiu hà truvatu chì l'utilizatori di e-cigarette avianu una probabilità di 33% più bassa di esse pusitivi per BoP cà i fumatori."Più di 4 000 sustanzi chimichi chì causanu malatie in sigarette sò prudutte durante a brucia di tabacco.E-cigarettes ùn cuntenenu micca u prucessu di combustione, cusì ponu riduce u dannu di sigarette da 95% ".L'autore hà spiegatu in a carta.

In a cavità orale, u catramu pruduciutu da sigarette brusgiate pò causà placca dentale, è u benzene è u cadmiu liberati ponu causà a perdita di vitamini è calciu, accelerà a perdita di l'osse è a degenerazione di l'osse, è pruduce più di 60 altri carcinogeni chì ponu causà diverse inflammazioni. è ancu Cancer orale.In cuntrastu, l'indici pertinenti di l'utilizatori di e-cigarette sò simili à quelli di i non-fumatori, chì indicanu chìe-cigarettes pocu dannu a salute parodontali.

In fatti, micca solu a Germania, ma ancu l'ultime ricerche in Cina anu cunfirmatu questu.Sicondu u "Report on Characteristics and Public Health Impact of Chinese E-cigarette Users (2023)" publicatu in settembre di u 2023, quasi u 70% di i fumatori anu dettu chì e so cundizioni di salute anu migliuratu dopu avè cambiatu.e-cigarettes.Frà elli, u 91,2% di e persone anu migliuratu significativamente i so prublemi di respirazione, è più di u 80% di e persone anu migliuratu significativamente i sintomi cum'è a tosse, u mal di gola è i denti gialli.

"Quaranta milioni di persone in u mondu soffrenu di malatie parodontali per via di sigarette, è l'igiene orale di l'utilizatori di e-cigarette hè assai megliu cà quella di i fumatori.Dunque, pudemu cuncludi chì i fumatori passanu àe-cigaretteshè più benefica per a salute parodontale.scelta ", l'autori anu scrittu in u paper.


Tempu di post: 31-oct-2023