Hubei Tianmen hà crackatu un enorme casu di falsificazione di sigarette elettroniche, 23 persone sò state arrestate, chì implicanu quasi 300 milioni di yuan

Produzzione illegale diSigarette Elettronichein Case private

U 25 di ghjennaghju di questu annu, u Tianmen Tobacco Monopoly Bureau hà ricevutu un rapportu chì in Xiaoban Township di a cità, qualcunu era suspettatu di pruduce è vende sigarette elettroniche falsificate di una marca famosa.

In u marzu di questu annu, u Tianmen Tobacco Monopoly Bureau hà trasfirutu a pista à a polizia.L'Uffiziu di Sicurezza Pùblica di a cità di Tianmen hà attribuitu una grande impurtanza à questu è hà immediatamente stabilitu una classa speciale in cunjunzione cù l'Uffiziu Municipale di Monopoli di Tabacco per fà una investigazione.

Dopu un'investigazione approfondita, hè emersa una catena criminale à grande scala di fabricazione è vendita illegale di sigarette elettroniche cù marchi registrati falsi.

A catena usa un edifiziu residenziale in a cità di Xiaoban, Tianmen cum'è un locu falsificatu per sigarette elettroniche, è usa u centru di distribuzione per sigaretta elettronicaparti in Dongguan, Guangdong cum'è a surgente di materie prime sigarette elettroniche.I prudutti finiti sò ricivuti è venduti, chì implicanu Hubei Tianmen, Guangdong Dongguan è Shenzhen.

c4e70afd2877c5ed97bd701b61c74cae

Distrughje a Catena di Crimine in tuttu u Bordu

Da u 18 di settembre, una classa speciale di persunale hè stata mandata à Guangdong, Jiangxi, Tianjin è altri lochi per catturà è cuntrullà tutti i 23 suspettati criminali chì furniscenu falsi è inferiori. sigaretta elettronica parti, marchi falsi, è cummerciu di cigarettes elettroniche falsi è inferiori (sò sempre isolati per via di a situazione epidemica).Cina), ci sò stati parechji casi di sigarette elettroniche fraudulente.

Più di 1.500 semi finitu sigarette elettroniche, più di 20 000 sigarette, è 6 400 sigarette elettroniche finite sò state sequestrate in u locu.Un gran numaru d'altri equipaghji falsificatori è materie prime è ausiliarii sò stati ancu sequestrati nantu à a scena, è un numeru di persunale di falsificazione sò stati cuntrullati.

9f5f0bf41cc59ad934fbdb3a706528fa

U Mercatu di a Sigaretta Elettronica si avvicina à pocu à pocu versu a regulazione

I sigaretti elettronici anu splutatu in pupularità in l'ultimi anni.In più di a propaganda largamente diffusa da l'imprese, cum'è "e-cigarettes aiutanu à smette di fumà" è "picculi danni à u corpu", attranu ancu assai minori à pruvà per via di i so gusti diversi è di a so scarsa difficultà per fumà è cumprà.U 1 d'ottobre di questu annu, u "Standard Naziunale Obligatoriu per i Cigarettes Elettroniche" hà da esse cumpletu.A norma stipula chjaramente chì u gustu caratteristicu di u pruduttu ùn deve micca mostrà altri sapori ch'è u tabacco, è esige chjaramente chì "aerosol deve cuntenenicotina", vale à dì, ùn cuntene nicotina. I prudutti di e-cigarette chì cuntenenu nicotina ùn sò micca permessi di entre in u mercatu per a vendita.

Questu significa ancu chì tutte e sigarette elettroniche aromatizzate à u fruttu seranu eliminate da i scaffali, è a piattaforma naziunale unificata di gestione di transazzione di cigarette elettroniche furnisce solu cigarettes elettroniche standard naziunali à aroma di tabacco è set di fumatori cù serrature per i zitelli."In u futuru, cigarettes elettroniche fruttati, fiurali, dolci è altri aromatichi chì sò attrattivi per i ghjovani diventeranu una cosa di u passatu. U mercatu di cigarette elettroniche si move versu a standardizazione ".


Tempu di pubblicazione: 27-sep-2022