L'ultime ricerche: E batterie di e-cigarette dispunibuli ponu esse ricaricate centinaie di volte

Una nova ricerca di l'Università College London è l'Università di Oxford mostra chì, ancu s'è e batterie di lithium-ion in e-cigarettes dispunibuli sò scartate dopu un unicu usu, ponu in realtà mantene una alta capacità dopu à centinaie di cicli.A ricerca hè stata sustinuta da l'Istitutu Faraday è publicata in a rivista Joule.

A popularità die-cigarettes dispunibulihè cresciutu in u Regnu Unitu dapoi u 2021, cun un sondaghju chì hà truvatu chì a popularità di e-cigarettes dispunibuli hè aumentata di 18 volte trà ghjennaghju 2021 è aprile 2022, purtendu à ogni Milioni di dispusitivi di vaping sò gettati ogni settimana.

U gruppu di ricerca hà avutu una intuizione chì e batterie usate in e-cigarettes dispunibuli eranu ricaricabili, ma nisun studiu precedente avia evaluatu a vita di a bateria di e batterie di lithium-ion in questi prudutti.

"E-cigarettes dispunibulianu splosu in pupularità in l'ultimi anni.Malgradu esse venduti cum'è prudutti dispunibuli, a nostra ricerca mostra chì e batterie di lithium-ion almacenate in elli sò capaci di esse caricate è scaricate più di 450 volte.Stu studiu mette in risaltu cumu unu Sex vaping hè un grande sprecu di risorse limitate ", hà dettu Hamish Reid, autore principale di u studiu da a School of Chemical Engineering, University College London.

 

Per pruvà a so intuizione, i circadori di l'University College London è l'Università d'Oxford anu recullatu batterie da dispunibilee-cigarettesin cundizioni cuntrullati è poi evaluati cù i stessi arnesi è tecnichi utilizati per studià batterie in vitture elettriche è altri dispusitivi..

Hanu esaminatu a bateria sottu un microscopiu è anu utilizatu a tomografia di raghji X per cartografia a so struttura interna è capisce i so materiali custituenti.Carghjendu è scaricate ripetutamente e cellule, anu determinatu quantu e cellule mantenevanu e so proprietà elettrochimiche in u tempu, truvendu chì in certi casi puderanu esse ricaricati centinaie di volte.

U prufessore Paul Shearing, autore anzianu di u documentu da a Scola di Ingegneria Chimica di l'UCL è l'Università di Oxford, hà dettu: "A nostra sorpresa, i risultati anu dimustratu quantu sò longu i tempi di ciclu potenziale di queste batterie.Sè vo aduprate tassi di carica è scaricamentu più bassi, pudete vede Allora, dopu à più di 700 cicli, u tassu di retenzioni di capacità hè sempre più di 90%.In fatti, questu hè una batteria assai bona.Sò solu scartati è ghjittati casualmente à u latu di a strada ".

"À u minimu, u publicu hà bisognu di capiscenu i tipi di pile aduprate in questi dispositi è a necessità di disposti currettamente.I pruduttori anu da furnisce un ecosistema pere-cigarette reutilizazione è riciclamentu di a batteria, è deve ancu fà i dispositi ricaricabili u predefinitu ".

U prufessore Shearing è a so squadra anu investigatu ancu novi metudi di riciclamentu di batterie più selettivi chì ponu riciclà cumpunenti individuali senza contaminazione incruciata, è ancu chimichi di batterie più sustinibili, cumprese batterie post-lithium-ion, batterie Lithium-sulphur è batterie sodium-ion. .Per affruntà e sfide in tutta a catena di fornitura di batterie, i scientisti anu da cunsiderà u ciclu di vita di a batteria quandu cunsiderà qualsiasi applicazione per e batterie.
.


Tempu di Postu: Dec-20-2023