RELX International: U Mediu Oriente è l'Africa di u Nordu hè unu di i mercati di e-cigarette in più rapida crescita

Du Bing, cofundatore è CEO di RELX International, hà nutatu chì i tassi di fumatori sò in cala in i paesi induve l'alternative di nicotina più sicure sò diventate più populari.

I media stranieri "Khaleej Times" anu citatu Du Bing chì hà dettu: "Questa correlazione mostra chì quandu u numeru di fumatori adulti chì utilizanue-cigarettesaumenta, a rata di fumà di sigarette tradiziunali diminuirà "."Quandu guardemu à u Regnu Unitu, a Nova Zelanda, l'Australia, u Giappone è parechji altri paesi, pudemu vede chjaramente una tendenza à l'aumentu in l'usu di e-cigarettes è una tendenza discendente in l'usu di sigarette tradiziunali".

Hà enfatizatu chì stu mudellu di cunsumu hè in linea cù l'obiettivu di RELX di alluntanà i fumatori adulti da u tabacco combustibile più dannosu è versu alternative più sicure pruvate scientificamente."A riduzione di dannu hè un approcciu pruvucatu, utilizatu da parechje industrii assai prima di u tabacco.Si tratta solu di incuragisce a ghjente à abbandunà abitudini dannosi è aduttà megliu, menu dannosi ".

"In principiu, a riduzzione di dannu dipende di dui fattori chì devenu esse simultaneamente: u risicu più bassu di i prudutti è l'alta adopzione di sti prudutti da i fumatori adulti", spiega Dubing."Solu in questu modu pudemu capisce u putenziale die-cigarettes, attraversu u sustegnu di u cambiamentu di i fumatori adulti à alternative megliu cumplementa a pulitica di salute publica ".

Relx

RELX hè unu di i più grandi produttori, distributori è venditori disigaretta elettronicaprudutti in Cina.In settembre 2021, a marca lanciarà in Arabia Saudita.

Quandu si parlava di perchè hè intrutu in u mercatu Saudi, Fouad Barakat, u direttore generale locale di RELX International, spiegò a logica finanziaria daretu à u muvimentu."A regione di u Mediu Oriente è di l'Africa di u Nordu hè unu di i mercati in crescita più veloce per a nostra categuria di produttu, cù una crescita in a regione chì si avvicina à 10% à traversu 2024. L'Arabia Saudita hè unu di i mercati più grande è più prusperu di a regione, cusì ogni marca If vulete prosperà, se vulete cultivà, avete bisognu di lancià prudutti in Arabia Saudita ".


Tempu di Postu: Feb-06-2023