I Verdi australiani prupone a legalizazione è a regulazione di e-cigarettes di nicotina

Una portavoce di u Dipartimentu di Salute australianu, Cate Faehrmann, un legislatore di i Verdi, hà prupostu un pianu chì legalizà l'usu di e-cigarettes di nicotina per adulti in Australia.U pianu hà per scopu di riduce a dispunibilità die-cigarettesda i ghjovani nantu à u mercatu neru è di prupone suluzioni à l'effetti dannosi di i dispositi vaping.

A pruposta delinea strategie per riduce in modu efficace l'impattu negativu die-cigarettecunsumu.I reguli di i Verdi includenu u monitoraghju è a riduzione di i livelli di nicotina in e-cigarettes.

I Verdi anu ancu prupostu di dumandà avvisi di salute per esse postu nantu à tuttivapei prudutti, simili à quelli chì sò attualmente nantu à i sigarette, è un sistema di riciclamentu per minimizzà i rifiuti causati da illegalee-cigarettes.

"U nostru pianu regularia e-cigarettes di nicotina cum'è altri prudutti di tabacco, cù limiti stretti à publicità è cuntenutu di nicotina", disse Fineman.

Nantu à a crisa di i rifiuti, Fellman hà dettu chì i Verdi "riteneranu i pruduttori rispunsevuli di a scrapping di questi prudutti è esigenu chì i rivenditori operanu i contenitori di 'vcigarette waste'".

Sigaretta Elettronica Iget Vape Factory Iget Shion S (4)


Tempu di Postu: Mar-10-2023