L'ultimu rapportu di u guvernu britannicu in u 2022: e-cigarettes sò a megliu scelta per aiutà à cessà di fumà, cù una rata di successu di 64,9%

Recentemente, u situ ufficiale di u guvernu britannicu hà publicatu l'ultimu rapportu indipendente nantu à e-cigarettes, "Nicotine e-cigarettes in England: Evidence update 2022".U rapportu, cumandatu da Public Health England è guidatu da accademichi di King's College London è un gruppu di cullaburatori internaziunali, hè u più cumpletu finu à a data.U so focus primariu hè una rivista sistematica di l'evidenza nantu à i risichi per a salute di e-cigarettes di nicotina.
U rapportu hà dettu chìe-cigarettessò sempre l'aiuti di cessazione di u fumu più cumuni è più riesciuti per i fumatori britannichi, è u so dannu è a dipendenza sò assai menu di i cigarettes tradiziunali.

新闻5a
U situ ufficiale di u guvernu britannicu publica "E-cigarettes di nicotina in Inghilterra: Evidence Update 2022"

U rapportu hà indicatu chì in u 2019, solu l'11% di e zone in u Regnu Unitu furnì à i fumatori servizii di cessazione di fumà in relazione à e-cigarette, è sta cifra hè aumentata à 40% in 2021, è u 15% di e zone anu dettu chì furnisceranu. i fumatori in u futuru.furnisce stu serviziu.

À u listessu tempu, solu u 5,2% di tutte e persone chì anu pruvatu à smette di fumà trà aprile 2020 è marzu 2021 anu utilizatu e-cigarettes sottu cunsiglii di u guvernu.In ogni casu, i risultati mostranu chì a rata di successu di e-cigarettes per aiutà à a cessazione di u fumu hè altu cum'è 64,9%, u primu postu trà tutti i metudi di cessazione di fumà.Vale à dì, assai fumatori sò attivamente sceglienu di utilizà e-cigarettes per smette di fumà.

Inoltre, u rapportu hà ancu dimustratu chì i biomarcatori di l'esposizione tossica ligati à u cancer, e malatie respiratorie è cardiovascular in l'utilizatori di e-cigarette eranu significativamente più bassi di quelli di l'utilizatori di sigarette, verificando ancu u potenziale di riduzzione di dannu di e-cigarettes.

U rapportu hè publicatu da l'Office for Health Improvement and Disparities (OHID), prima Public Health England (PHE).Dapoi u 2015, u Dipartimentu di Salute Pùblica Inghilterra hà publicatu rapporti di rivisione di evidenza nantu à e-cigarettes per ottu anni consecutivi, chì furnisce un riferimentu impurtante per a formulazione di e pulitiche di cuntrollu di u tabacco in u Regnu Unitu.Dapoi u 2018, u dipartimentu avia evidenziatu in i rapporti chì e-cigarettes sò almenu 95% menu dannusu cà i sigaretti.

Inoltre, OHID hà aghjurnatu ancu e linee guida per a cessazione di fumà per i medichi in aprile di questu annu, è hà enfatizatu in u capitulu nantu à l'assistenza per a cessazione di fumà chì "i medichi anu da prumove.e-cigarettesà i pazienti cun abitudini di fumà per aiutà à smette megliu di fumà ".

新闻5b
Linee guida ufficiali per a cessazione di u fumu di u guvernu britannicu aghjurnata u 5 d'aprile 2022

U rapportu chjama à l'infurmazioni precise nantu à e-cigarettes per correggerà l'idea sbagliata nantu à elli.Perchè l'incomprensione di e-cigarettes da u publicu impediscenu di utilizà e-cigarettes per smette di fumà.Per esempiu, quandu avvisanu i minori di stà luntanu da e-cigarettes, questi avvirtimenti ùn ponu micca esse aduprati per ingannà i fumatori adulti.

Hè infurmatu chì stu rapportu hè l'ultimu in una seria di rapporti indipendenti nantu à e-cigarettes, chì significa chì l'evidenza esistenti hè abbastanza per aiutà u guvernu britannicu à migliurà a so pulitica di cuntrollu di tabacco è prumove e-cigarettes in modu più efficau per aiutà à ottene u scopu di una sucità senza fumu da u 2030.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022