A Federazione Mondiale di l'Utenti di e-Cigarette hà dettu chì l'aumentu di l'UE in u prezzu di e-cigarettes dannu i cunsumatori è a salute publica.

U Regnu Unitue-cigaretteL'Associazione Industriale (UKVIA) hà manifestatu preoccupazione per i piani filtrati da a Cummissione Europea per tassà i prudutti di vaping è l'impattu negativu chì puderia avè nantu à a salute publica.Un articulu precedente da u Financial Times hà nutatu chì a Cummissione Europea hà previstu di "portà novi prudutti di tabacco, cum'è e-cigarettes è tabacco riscaldatu, in linea cù i tassi di sigarette".

Sutta l'abbozzu di pruposta presentata da a Cummissione Europea, i prudutti cù un altu cuntenutu di nicotina seranu sottumessi à una tassa di accise di almenu 40 per centu, mentre chì e-cigarettes cù livelli più bassi affruntà un tassu di 20 per centu.I prudutti di tabacco riscaldatu seranu ancu tassati à 55 per centu.A Cummissione Europea stu mese hà ancu impostu una pruibizione di a vendita di prudutti di tabacco aromatizzati è riscaldati in un sforzu di frenà una crescita di a dumanda di u pruduttu trà i ghjovani cunsumatori.
Michael Randall, presidente di a Federazione Mondiale di l'Utenti di Vape (WVA), hà dettu chì i tassi più elevati nantu à i prudutti di vape avarianu un effettu disastrusu nantu à quelli chì vulianu smette di fumà è creanu un enormu novu mercatu neru per i prudutti di vape.
"A Cummissione Europea sustene chì i tassi più alti migliurà a salute publica, ma u cuntrariu hè veru.L'alternattivi menu dannosi, cum'è e-cigarettes, deve esse assequible per u fumatore mediu chì prova di smette.Se u cunsigliu vole riduce u pesu di salute publica di u fumu, ciò chì deve fà hè di fà e-cigarettes più economiche è più accessibili ".
Diversi tassi nantu à e sigarette è i prudutti di vaping sò essenziali per parechje persone, cù tassi più alti nantu à i prudutti di vaping ferendu quelli chì sò finanziariamente svantaggiati di più perchè hè più difficiule per elli di passà da sigarette à e-cigarettes, un gruppu chì custituisce a più grande proporzione di e-cigarettes. i fumatori attuali.
"I tassi elevati colpinu i più vulnerabili u più duru.In un momentu di crisi multiple è di e persone chì luttanu per ghjunghje, rende e-cigarettes più caru hè u cuntrariu di ciò chì avemu bisognu.A Cummissione deve capisce chì una tassa nantu à e-cigarettes forzaria a ghjente à vultà à fumà o à u mercatu neru, chì nimu vole.In un momentu di crisa, a ghjente ùn deve esse più punita da a lotta micca scientifica è ideologica contr'à vaping, chì deve piantà "."Randall hà dettu.
Se vulemu riduce u pesu di u fumu nantu à a salute publica, a Federazione Mondiale di l'Utenti di Vaping urge à a Cummissione Europea è i Stati Membri à seguità l'evidenza scientifica è evità tasse più elevate nantu à i prudutti di vaping.L'accessibilità è l'accessibilità di i prudutti di e-cigarette deve esse assicurata.
Randall hà aghjustatu: "Invece di chjappàe-cigarettes, l'UE deve infine abbraccià a riduzzione di i danni di u tabacco.Ciò chì avemu bisognu hè una regulazione basata in u risicu."E-cigarettes sò 95% menu dannusu cà e sigarette, cusì ùn deve esse trattate cum'è e sigarette tradiziunali".

Vape HQD


Tempu di Postu: Dec-02-2022