Dui studii da università cinesi è britanniche dicenu chì e-cigarettes sò assai menu dannusu cà i sigaretti

Sicondu i rapporti di i media stranieri, recentemente, l'ultime ricerche da u King's College London anu truvatu chì i risichi per a salute di e-cigarettes sò assai menu di quelli di sigarette, è i fumatori chì cambianue-cigarettesriducerà assai a so esposizione à e tossine chì ponu causà cancru, malatie pulmonare è malatie cardiovascular.

Questa hè a rivista più cumpleta di i risichi per a salute di e-cigarettes finu à a data, è u rapportu furnisce l'evidenza più forte chì e-cigarettes ponenu assai menu risichi per a salute cà i cigarettes.U rapportu puderia guidà à a prescrizione di e-cigarettes cum'è strumentu di cessazione di fumà sottu u Serviziu Naziunale di Salute.
新闻4c

Ann McNeill, Prufessore di Tobacco Addiction à u King's College è l'autore principale di u studiu, hà dettu: "U fumu hè unicu letale, uccidendu unu in quattru fumatori persistenti regularmente, ma circa dui terzi anu daveru benefiziu di cambià à e-cigarettes.di i fumatori adulti ùn sanu micca chì e-cigarettes sò menu dannusu.

I rapporti di ricerca mostranu chì vaping hè assai menu dannusu chè u fumu, è i fumatori anu da esse incuraghjiti à passà à sigarette elettroniche.U duttore Lion Shahab, Prufessore di Psicologia di a Salute à l'UCL è Co-Direttore di u Gruppu di Ricerca di Tabacco è Alcolu, hà dettu: "Stu studiu cunfirma i risultati di recensioni precedenti in u campu chì e-cigarettes di nicotina sò assai menu dannusu chè u fumu.

À u listessu tempu, l'Università Sun Yat-sen, una università chinesa, hà ancu publicatu un documentu in SCI, è i so cunclusioni dimustranu chì u potenziale di riduzzione di danni parenti di e-cigarettes hè statu verificatu à u livellu cellulare.

In u lugliu di questu annu, l'Università Sun Yat-Sen hà publicatu un documentu in a rivista SCI Ecotoxicology and Environmental Safety, cuncludendu chì, in u casu di l'esposizione acuta per 24 ore, l'agglutinati di fumu di e-cigarette ùn anu micca effettu nantu à e linee di cellule epiteliali di u pulmone umanu. L'effettu di BEAS-2B) era assai più chjucu di quellu di l'agglutinati di fume di sigaretta, chì verificatu u potenziale di riduzzione di dannu relative di e-cigarettes à u livellu cellulare.
新闻4a

I risultati di u studiu dimustranu chì l'effetti negativi die-cigaretteL'agglutinati di fumu nantu à a toxicità di e cellule epiteliali di u pulmone umanu è i cambiamenti genetichi eranu relativamente debbuli à dosi tossicologiche, chì suggerenu chì e-cigarettes anu una toxicità potenziale più bassa è una sicurezza megliu.
新闻4b

Figura: L'equipaggiu sperimentale d'animali su misura utilizatu in u studiu
Sicondu i rapporti di i media stranieri, u 29 di settembre, Kingsley Wheaton, Chief Growth Officer di BAT Tobacco, hà dumandatu à u Forum GTNF chì u publicu hà bisognu di sbarazzà di a manera di fumà "smetta o mori", investisce più in alternative sustenibili cum'è e-cigarettes, è fucalizza nantu à a riduzione di danni.Kingsley Wheaton hà dettu ancu chì "BAT hà travagliatu duramente per trasfurmà a so cartera di prudutti da sigarette tradiziunali à novi alternative di tabacco".


Tempu di post: 14-10-2022