A pruibizione di u Regnu Unitu di e-cigarettes dispunibuli entrerà in vigore l'1 d'aprile di u 2025

U 23 di ferraghju, u guvernu scozzese hà annunziatu i regolamenti pertinenti per a pruibizione di e-cigarettes dispunibuli è hà tenutu una breve cunsultazione di duie settimane nantu à i piani per implementà a prohibizione.U guvernu hà dichjaratu chì a prohibizionee-cigarettes dispunibulientrerà in vigore in tuttu u Regnu Unitu u 1 d'aprile di u 2025.

Una dichjarazione di u guvernu scozzese hà dettu: "Mentre ogni paese duverà promulgà una legislazione separata chì pruibisce a vendita è l'offerta di sigarette elettroniche dispunibuli, i guverni anu travagliatu inseme per accunsentà una data per l'entrata in vigore di a prohibizione per furnisce certezza à l'imprese è i cunsumatori. "

44

A mossa aumenta i cunsiglii per una prohibizione di dispunibilee-cigarettesrealizatu à a cunsultazione di l'annu passatu "Creazione di una generazione senza tabacco è indirizzà u vaping di i ghjovani" in Scozia, Inghilterra, Galles è Irlanda di u Nordu.Hè intesu chì u prugettu di legislazione nantu à a pruibizione di e-cigarettes dispunibuli serà apertu per u cummentariu publicu prima di l'8 di marzu. A Scozia usa i putenzi cunferiti da l'Attu di Proteczione Ambientale 1990 per avanzà u prugettu di legislazione.

U Ministru di l'Ecunumia Circular Lorna Slater hà dettu: "Legislazione per pruibisce a vendita è a fornitura die-cigarettes dispunibulirispetta l'impegnu di u Guvernu di riduce l'usu di e-cigarettes da i non-fumatori è i ghjovani è piglià azzione per affruntà u so impattu ambientale ".L'annu passatu hè statu stimatu chì u cunsumu in Scozia è più di 26 milioni di e-cigarettes dispunibuli scartati.

L'Associazione di Magazzini di Convenienza (ACS) hà dumandatu à u Guvernu Scozzese per cunsiderà l'impattu di a so pruibizione pruposta di e-cigarettes dispunibuli nantu à u mercatu illegale.Un novu sondaghju di i cunsumatori cumandatu da ACS mostra chì a pruibizione hà da purtà à una crescita significativa in u mercatu illegale di e-cigarette, cù u 24% di l'adulti dispunibuli esistenti.e-cigaretteutilizatori in u Regnu Unitu chì cercanu à surghjente i so prudutti da u mercatu illegale.

James Lowman, capu esecutivu di ACS, hà dettu: "U guvernu scozzese ùn deve micca affruntà à implementà una pruibizione di e-cigarettes dispunibuli senza cunsultazione curretta cù l'industria è una comprensione chjara di l'impattu di u mercatu illegale di e-cigarette, chì conta dighjà. una grande parte di u mercatu di e-cigarette in u Regnu Unitu.Un terzu di u mercatu di sigarette.I pulitici ùn anu micca cunsideratu cumue-cigarette L'utilizatori risponderanu à a pruibizione è cumu a pruibizione espanderà u mercatu di e-cigarette illegale dighjà enormi ".

"Avemu bisognu di un pianu chjaru per cumunicà stu cambiamentu di pulitica à i cunsumatori senza compromette l'ugettivi senza fumu, postu chì a nostra ricerca mostra ancu chì l'8% di l'utilizatori di e-cigarette dispunibuli tornanu à e-cigarettes dopu a prohibizione.I prudutti di u tabacco".

U guvernu britannicu hè previstu di annunzià i dettagli di e so pruposte di pruibiscee-cigarettes dispunibuliin i ghjorni à vene, è continueremu à seguità questu.


Tempu di Postu: Mar-06-2024