VTA predice un boom in l'industria di u vaping di i Stati Uniti quist'annu

L'Associazione di Tecnulugia Vape (VTA) hà previstu di pocu tempu chì l'industria di e-cigarette crescerà questu annu.Tony Abboud, direttore esecutivu di a VTA, hà dettu chì u VTA travaglia cù i gruppi di lobby è l'agenzii pertinenti per circà pulitiche favurevuli per prumove u sviluppu di u VTA.e-cigaretteindustria.

U direttore esecutivu di VTA, Tony Abboud, hà dettu à i participanti chì a so urganizazione hà travagliatu diligentemente cù duie imprese basate in Washington, DC, u gruppu di lobby West Front Strategies è l'agenzia per l'affari publichi FORA Partners per avanzà l'interessi di i Stati Uniti cum'è cù i Republicani chì piglianu a Camera di Rapprisintanti di i Stati Uniti in 2023. l'industria di vaping continuerà à cresce."Avemu un agenda assai specificu, alcuni di quale avemu discututu (cum'è una panoramica di ciò chì perseguimu)," disse."Avemu fattu assai travagliu di basi".

Craig Kalkut, un cumpagnu di West Front Strategies, hà dettu chì l'industria di u vaping duveria sentu "più còmode è più sicura" in un Cungressu divisu annantu à i prossimi dui anni (a dirigenza di a strata di u Senatu di i Stati Uniti ùn hè micca cambiata).Tuttavia, l'industria di vaping hè stata minacciata sia da i Democratici sia da i Republicani per via di preoccupazioni per u vaping trà l'adolescenza."Avemu sempre bisognu di travaglià cù i dui lati.Pudemu ancu affruntà prublemi è minacce di regulazione eccessiva è legislazione povera.Ma u più impurtante, averemu un ambiente più còmode perchè i Republicani cuntrolanu una Camera di Rapprisintanti ", hà dettu Calcu special.

spread-photo-Credit-GD-Arts-scaled

Shimmy Stein, un cumpagnu di West Front Strategies, hà dettu chì u cambiamentu in a dirigenza di a Camera di Rapprisintanti di i Stati Uniti pò avè un impattu pusitivu in u sviluppu di i Stati Uniti.e-cigaretteindustria.Cume a marca di e-cigarette JUUL soffre di scontri in u mercatu di i Stati Uniti, u mercatu di e-cigarette di i Stati Uniti hè cambiatu.

Juul hè diventatu u focu di salvà i ghjovani da vaping, è oghje, Juul ùn hè micca u focu.U mercatu hè custituitu da un gruppu più diversu di cumpagnie cù diverse tecnulugii chì travaglianu in a riduzione di danni.

Kalkut hà dopu aghjustatu chì l'industria di u vaping hà avà l'uppurtunità di cambià a conversazione, in particulare cù i Democratici è i critichi è i scettici republicani, cù un corpu di scienza in continua espansione chì mostra a sicurezza relativa è u grande potenziale di u vaping di a prossima generazione per a riduzione di danni. Ci sò prudutti di tabacco."Hè diventatu sempre più chjaru in l'ultimi anni", disse."Pensu chì una volta chì pruvemu chì, una volta dimustramu chì noi, cum'è associazione industriale, s'impegnanu à affruntà u vaping di i ghjovani, avemu una vera chance di cambià sta narrativa.

VTA


Tempu di Postu: Jan-09-2023