Cù un finanzamentu di 1,08 miliardi, l'Australia hè in procintu di introduci in a regulazione più stretta di e-cigarette in a storia.

Hè statu informatu u marti chì u guvernu australianu introduverà una seria di misure regulatori in e prossime settimane per ritruvà cumplettamente e-cigarettes.U guvernu hà accusatu l'imprese di tabacco di deliberatamente di mira à i ghjovani è di sparghje e-cigarettes trà l'adulescenti è ancu i studienti di a scola primaria.
Sicondu i media stranieri, l'ultimi dati di l'indagine mostranu chì 1/6 di l'adulescenti australiani di 14-17 anni anu fumatu e-cigarettes;E-cigarettes.Per frenà sta tendenza, u guvernu australianu rigularà strettamentee-cigarettes.
E misure di cuntrollu di l'Australia contr'à e-cigarettes includenu a pruibizione pruposta di l'importazione di e-cigarettes over-the-counter, a pruibizione di a vendita di e-cigarettes in i magazzini di vendita, a vendita di e-cigarettes solu in farmacie, è l'imballu. deve esse simile à l'imballaggio di droga, cumpresu u gustu di e-cigarettes, u culore di l'imballu esternu, a nicotina, etc. Concentrazioni è quantità di ingredienti seranu limitati.Inoltre, u guvernu intende pruibisce completamente a vendita di e-cigarettes dispunibuli.E restrizioni specifiche seranu ulteriormente cunfirmate in u bilanciu di maghju.
In fattu, prima di questu, u guvernu australianu hà stipulatu chjaramente chì duvete avè una prescription per cumprà legalmente e-cigarettes da i farmacisti.Tuttavia, a causa di a surviglianza debbuli industria, u mercatu neru pere-cigaretteshè in piena crescita, chì face chì più è più adolescenti urbani cumprà e-cigarettes attraversu e magazzini di vendita o illegale.U canali usa sigarette elettroniche.
Per sustene e misure di regulazione di e-cigarette sopra è a riforma di u tabacco, u guvernu australianu pensa à attribuisce 234 milioni di dollari australiani (circa 1,08 miliardi di yuan) in u budget federale annunziatu in maghju.
Vale a pena nutà chì, mentri l'e-cigarettes over-the-counter sò cumplettamente pruibiti, l'Australia sustene sempre l'usu di e-cigarettes di prescription legale per aiutà i fumatori à abbandunà e sigarette tradiziunali, è furnisce più comodità per questi fumatori.E-cigarettes pò esse acquistatu cù una prescription senza appruvazioni FDA.
In più di una ripresa cumpleta di e-cigarettes, u Ministru australianu di a Salute Butler hà ancu annunziatu u stessu ghjornu chì l'Australia aumenterà i tassi di tabacco da 5% annu per annu per trè anni consecutivi da u 1 di settembre di questu annu.Attualmente, u prezzu di un pacchettu di sigarette in Australia hè di circa 35 dollari australiani (circa 161 yuan), chì hè assai più altu ch'è u livellu di u prezzu di u tabacco in paesi cum'è u Regnu Unitu è ​​​​i Stati Uniti.


Tempu di post: May-05-2023